FAQ

Contact

Hoe kan ik in contact komen met GYMFIT?
Om in contact te komen met GYMFIT kan je een klantvraag openen via de contact pagina of een mailtje sturen naar: info@gymfitclothing.nl. Voeg in het mailtje zoveel mogelijk informatie toe, zoals het bestelnummer (#123456), foto’s, etc. We zullen natuurlijk proberen je verzoek zo snel mogelijk te verwerken.
Waarom heeft GYMFIT geen telefoonnummer?
GYMFIT heeft geen callcenter en we zijn niet uitgerust, om een hoge aantal van oproepen te ontvangen. Om de beste klantenservice aan te bieden, ontvangen we daarom graag je berichtje via onze alternatieve contactmethodes.

Verzending

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Bestelt u op werkdagen vóór 17:00 uur, dan wordt uw bestelling dezelfde dag nog verstuurd. Wij verzenden middels de 24 uurs service van PostNL. Dit houdt in dat uw bestelling normaliter de volgende dag bezorgd wordt. LET OP: PostNL bezorgd geen Brievenbuspakketjes op maandagen.
Moet ik thuis aanwezig zijn voor de levering?
Standaard worden onze orders verzonden in een verzendzak die door de brievenbus past; dit betekent dat je niet thuis aanwezig hoeft te zijn op het moment dat het product geleverd wordt. Mocht de bestelling meer dan 2 producten bevatten en niet door de brievenbus passen wordt de bestelling als pakket verstuurd; dit betekent dat je wel thuis aanwezig moet zijn op het moment dat het product geleverd wordt.
Is het mogelijk om mijn bestelling te annuleren?
Als je de bestelling wil annuleren neem direct contact op met onze klantenservice! Bestellingen die al verstuurd zijn kunnen niet meer geannuleerd worden. In dat geval zal de bestelling geretourneerd moeten worden.

Betalingen

Is het mogelijk om achteraf te betalen?
Bij GYMFIT is het mogelijk om achteraf te betalen! Door de betaalmethode KLARNA te kiezen is het mogelijk om te bestellen en achteraf te betalen. Als je Klarna als betaalmethode kiest, heb je tot 14 dagen de tijd je bestelling te betalen.

Retourneren

Is het mogelijk om mijn bestelling te retourneren?
Een klant heeft wettelijk het recht om een product binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden aan te melden voor retour. Na deze periode heeft de klant nogmaals 14 dagen om het product daadwerkelijk retour te sturen. LET OP: Alleen wanneer het product en de verpakking in originele, complete, onbeschadigde en ongebruikte staat verkeren, kan er aanspraak gemaakt worden op de tevredenheidsgarantie.
Hoe kan ik een product retourneren?
Meld je retourzending aan via verzend- & retourportaal. Pak de bestelling in en voeg het retourformulier toe. Plak de retourlabel op het pakketje en stuur het pakket retour naar ons. Lees voor meer informatie de pagina "verzenden & retourneren"

Waar ben je naar opzoek ?

Mijn winkelwagen